You´re standing right here

Härlig men läskig dag haha, började dagen med att köra dedära höstsnacket :/ Gick väl sådär.. Va asnervös för jag hatar sånt, känns bättre å sjunga faktist än att prata. Blää för sånt! Resten av lektionen fram till lunch satt vi bara vid datorn typ å höll på med vad man ville. Spelade nå jäkla balongspel som jag inte fattade på slutet haha ;) Efter lunch hade vi matte men eftersom vi tydligen inte hade ngn lärare så skulle vi bara skriva ett A4 som inlämningsuppgift om en matematiker eller nåt sånt. Jag skrev om Pythagoras iaf hehe, nu blir Vera glad! Vi slutade tidigare så jag tog bussen hem å eftersom ingen var hemma blev det sång hihi, Soe ringde sen å vi snackade i en timme ungefär. Tänk vad tiden rinner iväg när man pratar i telefonen.

Imorn har vi prov iaf i Marknadsföring, försöker plugga men har sjukt ont i huvudet som vanligt så ah. Men jag ska klara provet, tänker inte komma på fredag å köra omprov. NO WAY! Nu ska jag fixa mig sen blir det bädden, sista tidiga dagen imorn. Det klarar jag haha xD NOT!



Kommentarer
Postat av: J.b

Hahah jaa Vera pummsan då xD

2008-10-08 @ 17:21:01
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: Emmi

hahahaha ;)

2008-10-08 @ 17:40:01
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0