You´re never out of second chances

Satt uppe å läste Heat (engelsk tidning) fram till halv 4 inatt som Sussi hade med sig, kom fram till någon jäkla skräckbild så jag trodde jag skulle dö för det var typ sista sidan så jag skulle sova :/ Jaja annars är den tidningen superduper! Vaknade runt halv 1 idag å gick upp för å duscha, blev inge frulle eftersom morfar skulle komma å käka lunch med oss en halvtimme efter..

Idag fick jag iaf en tidig födelsedagspresent igen fast denna gång av Sussi. Jag fick Body Wash och Body Cream från Love Spell från Victoia´s Secret som luktar Cherry Blossom, Peach och White Jasmine. Fick även en mascara från Victora´s Secret :) Thanks Sis! 



Kommentarer
Postat av: Emma

Lotion från Victoria secret är toppen, har typ 15 flasker stå i skåpet :P

2008-10-17 @ 18:39:44
URL: http://emmaklovenas.blogg.se/
Postat av: Emmi

haha äre, va bra :D Ja det är min första men jag älskar den redan för den luktar helt underbart! :)

2008-10-17 @ 20:07:46
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0