You look like a moviestar

Ja som sagt sov jag hos Soe inatt. Skulle åka dit vid halv 4 typ för att hinna till Dollar som stängde 4. Hittade inte nyckhelvetet så hann inte så bra :/ Vi åkte till Lidl ist å köpte en tomtechoklad haha ;) När vi kom tbk blev det sjunga sjunga sjunga fram till halv 8, gick till Milano å köpte mat till Musikmaskinen :) Sen blev det ännu mer sjunga å sånt hela natten typ. Var ute på promme å snackade än jäkla massa skit haha.. Soe hjälpte mig å klippa till luggen lite åxå för den va så jäkla lång kände jag, har typ gått å tjatat på henne i 3 månader att hon ska hjälpa mig hihi. Somnade typ 8 - halv 9 imorse xD Sov typ hela dan idag :/ Nästa helg hoppas vi på klassfest för Cop1A och då blir det HÖSTLOV åxå ;D

That´s our big moment..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0