With a new attitude anything can change

Började 1 idag med Engelska, hade glosförhör, redovisning å kollade på en serie (Ed Stone is dead) Astrött.. Slutade kvart över 4 å då tog jag å Soe tåget hem, Evve ringde å jag hade en liten pratstund med henne :) När vi kom till s-viken åkte jag å Soe till Dollar Store för att köpa lite smågrejer..

Efteråt åkte jag hem å fixade mat till mig å Helena som skulle komma efter hon hade fått en solmassage i Högbo. Fixade iordning en kladdis till oss åxå med smält vit choklad över :) Yummi! Orkade inte så mkt men god var den iaf.. När hon åkte hem kikade jag på IDOL å sen sjöng jag lite tills mamma å pappa kom hem vid 11. Då blev det mer TV å nu vet jag inte vad jag ska hitta på, HMM.. Trött men pallar inte sova än!

Imorn vet jag inte vad som händer, har lust att gå en runda på stan elr något sånt men jaja får se.. LEDIG stavas det iaf haha (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0