The night goes on

Kan det bli tråååkigare än såhär? Nä det tror jag nog inte.. Har så trökigt så jag kollar på TV-shop som går om å om å om igen om precis samma saker :S Vill inte sova men pallar inte vara vaken, tufft val!! Är jäkligt hungrig åxå btw, har bara en klubba kvar sen skolan i väskan men det är bara gott att äta de på lektioner för att bli uppiggad, här å nu äre bah äckel. Hade en trocadero i kylen nyss men vetefan vart den tog vägen. YES det börja en ny omgång på TV-shop nu om nå helt annat, WOHOO.. Tar väl ännu en timme innan det byts.

Inte har jag mitt PS2 här uppe heller så kan inte kolla på film, det är ju nere å där sitter jag NOT! Shit va jag klagar men lixom det är fredagkväll (natt) å jag sitter å dör :S KUUUUL LIV! Imorn blir livet roligare igen iaf, ska till Soe å sova där. Elr ja sova å sova ;) Blir väl mer av att sjunga å göra andra funny stuff..

Jag ska kanske sluta trööka ut er så have a great time nu allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0