This is our last chance

Igår blev det inte av att skriva blogg men nuså nu kör jag..

Efter skolan igår kikade jag å Soe runt i lite affärer å gick sen in på Bienvenidos (Los Sombreros) för å käka. Det va så jäkla dyrt vilket vi inte hade värväntat oss så vi låssades att vi snackade med någon i telefonen så vi lära gå haha som vanligt då :P Sen gick vi till Roma ist för vi kom å tänka på den goda kebabpizzan där :) När vi var klar köpte vi godis å gick till bion HIGH SCHOOL MUSICAL 3 SENIOR YEAR!!!! Shit, på en gång den börja vare inzoomning på ZAC EFRONS FACE :D Jag å Soe börja storböla å skrika haha, många andra skrek åxå eftersom de va världspremiär hehe.. Filmen var hur bra som helst men när filmen började ta slut sjöng dom We´re all in this together lite långsamt å då kände man att det va slut på filmen.. Då började vi böla igen haha som aldrig förr. Vi fortsatta även när de va slut för lixom man fattade att de komer ju inga fler HSM nu :S Shit känner fortfarande hur hemskt de är! Mötte Amanda utanför å hon stog bara å skrattade åt oss så som vi såg ut hahaha, ringde Jenna eftersom hon skulle se den efter oss så tänkte om hon hade kommit dit än men hon satt å åt :/ Grina sönder i telefonen åxå haha, trodde jag skulle klara mig men nejdå! Sen fick jag å Soe ta en liten klurigare väg ut så alla slapp glo mer än dom gjorde på oss..

 

 

Kommentarer
Postat av: J.b

Hahahah jäkla goa människor!!!

2008-10-23 @ 23:59:10
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: Emmi

hahahaha ;)

2008-10-25 @ 00:16:37
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0