Right in your face

ÄLSKADE ÄLSKADE ÄLSKADE IDOL IDAG!! Allt med det var bra, temat, favvisarna å såklart Jihde. Alice var skitbra, I Love Lars stil att sjunga å visa vad låten går för, Robin B är bara för good looking å sjunger som en jäkla gud å sen har vi Anna med en röst som man inte tror kommer från henne OMG så bra..

Efter IDOL åkte jag hem från Soe ist för å sova där, vi bestämde att jag gör de imorn ist :) Nu blire TV fast de är ingenting bra men den kan va på iaf å så tänkte jag gnaga lite på maraboun jag köpte till bion i onsdags men som aldrig blev öppnad hehe. Ska lägga mig tidigare idag, åtminstånde före 5 för jag ska upp halv 8 å va hos Soe halv 10.. Tänkte färga håret idag åxå men orkade inte så får blir nån dag i veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0