Födelsedagspresenten!

Åååh vad jag har kuljobbigt just nu hahaha ;) Jag å Soe sitter å babblar med en annan dialekt å stör typ alla. Askul! Det är en blandning av sthlmska och skånska I think haha, vi kanske ska prata så all the time? Nej då avlider nog Jenna å Amanda haha. Vi slutar snart iaf..

Tidigare idag berättade Amanda om att hon hade beställt biljetter till HSM 3, då fick jag nå glädjerus å släpa med mig Soe till datan där vi beställde 2 biljetter till premiären 22/10, WOHOO! Nu är jag happy kan jag lova.. Ska hämta ut lyckolapparna imorn å redan i helgen händer det andra grejer. Jag har ju inte fyllt år än men i sommras fick jag min födelsedagspresent av Soe. Hon hade köpt biljetter till High School Musical The Ice Tour, SHIT vad jag blev glad! Tiden har runnit iväg som tusan så på lördag åker vi till sthlm. Vi åker 7 på morgonen med buss å sen blir det shopping för halva slanten innan vi ska till GLOBEN klockan 3. Vi har asbra platser och efteråt ska vi hitta på andra stuff i sthlm innan vi åker till vårat hotell :) Dagen efter tar vi kanske ännu en tripp på stan om vi inte åker till Uppsala eller Kupolen och handar upp resten av slanten. Tack så jäkla mycket för biljetten Soe!! :D <3



Kommentarer
Postat av: /SB

Fyfan jag kan knappt bärja mig att å se dom! å fan vilken bra Idé jag fick upp i skallen där, tänk om jag inte köpt den hoho då skulle det inte äns vara tänkt å våra hjärnor nu! OMG det är ingen orsak, allt för sin vän vettu! :D

2008-10-08 @ 15:32:05
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/
Postat av: Emmi

haha nää fatta roligt det ska bli :D Nä då skulle vi bah sitta hemma å sura för att andra fick gå å inte vi för vi hade ju knappast kommit på idén bah ah sthlm jo men dit går det ju fort å ta sig.. Aaw TACK iaf haha ;)

2008-10-08 @ 17:39:05
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0