Those days are gone

Imorse åkte vi in lite tidigare till skolan eftersom vi skulle åka till Alborgen med klassen och Business 2:orna. Där blev vi indelade i lag blandade 1:or och 2:or. Jag hamnade med Sara som tur var, Hallner och Sreinech tror jag hon hette. Känner ju Hallner lite granna sen förr eftersom vi har gått i samma klass från 1:an till 4:an så det var bra.. Vi gjorde hur många banor som helst men fick bara ihop 4 pluppar hahaha ;) Askul att slänga sig i repen haha, det gilla jag mest tror jag å andra saker åxå då men ah. Vi åkte tbk till skolan typ kvart över 12 elr vare va å käkade. Sen hade vi bransch, Sara försökte lura i Göran att det gick en konstig influensa i klassen som skulle vara bättre imorn men han gick inte på det haha xD

Åkte tåg hem men när vi skulle kliva av blev det inte som tänkt, jag såg att dörren var på väg att stängas så när den hade gått igen på hälften tog jag ett skutt igenom för jag hade typ lust. på något jäkla vis öppnades inte dörren igen för Soe. Jag stod å bulta utanför på knappen å dörren å Soe innanför, ALLA kollade både inne i tåget och de som var på RC. Tjejen som fixade med dörrarna såg oss men inte fan brydde hon sig elr? Så helt plötsligt börjar tåget röra på sig, jag kutar efter eftersom Soe fortfarande är inne men sen inser jag att det är hopeless.. Så hon fick sig en extra tripp innan hon kunde ta sig av hahahaha xD Satt å garva för mig själv på bussen å glömde bort att gå av på min hållplats men fick iaf lite närmare än Soe hade.

Imorn börjar vi 5 över 1 så innan tänkte jag luncha på Don Peppino med Soe Jenna å Amanda :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0