Think it bigger, become a superstar

Haft en ganska bra skoldag idag :) Köpte cola åxå med Soe så vi körde "vår grej" när vi öppnade dom haha.. Efter skolan blev det hemfärd på dirren å TV:n har vart på hela dagen, trööök AB men det är roligare på helger när man har orken till att ens tänka på vad man ska göra. Har kollar igenom en gammal sak idag så hittade en jäkla massa kort sen jag var typ 7år - 11år, shit vilken jäkla stil man hade. Undrar ju om man klädde på sig själv elr vem det nu var? Blandade typ rosa lila gult å rött å lixom aha? NOT att jag har på mig det nu.. Gör även världens vackraste miner. Fan va kul å va liten igen när man bara levde livet utan att behöva tänka hur man såg ut och vad man gjorde. Har gjort en jäkla massa saker förr som att sticka från dagiset, gå runt i ett helt flygplan å sjöng "Den som inga byxor har, den får gå med rumpan bar" för precis varenda en, eftersom man var liten å go fick jag massa grejjer iaf haha ;) Skulle kunna sitta å rabbla upp 777 miljoner saker sen förr som man har gjort haha. Askul! Jaja eftersom man bara hade en sån där kamera med film kan jag inte lägga upp några bilder med det är ju nästan bra så som man såg ut.

Säger bara ONSDAG! igen hehe..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0