They had all heard the rumor

Har haft svenska och matte idag, slutade runt halv 4 och tog bussen hem. Då blev det en massa work i rummet. Det var ju så att när jag kom hem från sthlm-resan var mitt rum typ klart. Målningen var klar, möblerna var framme åså.. Fattar inte hur mycket föräldrar hinner med på ett dygn?! Så idag har jag inrett hela nya garderoben :) Nu sitter jag å kikar på Desperate Housewifes å dricker ice tea peach som jag blandade ihop, aslänge sen jag drack sånt! Efter programmet blir det bädden I think om jag inte får för mig att göra något annat. På torsdag kommer Sussi hem från London så på fredag kommer även Helena, Daniel och morfar hit så blir det tacos. På fredagkväll kanske det blir andra finfina planer ihop med Jenna Soe å Amanda ;) Annars blir jag bara hemma å umgås med familjen. 

Bilder från High School Musical Tour on Ice kommer inom kort efter jag får dom av Soe.



Kommentarer
Postat av: Sussi

Ses imorgon kvall, kommer till Viken strax efter 7 ser det ut som.

2008-10-15 @ 16:28:08
Postat av: Emmi

japp det gör vi :) okejokej! :D

2008-10-15 @ 17:27:00
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/
Postat av: J.b

Blir ju inge på fredag tråkigt noooog :(

Lägg ut bilder på ditt nya rum, skulle ju va kul å se :D

2008-10-15 @ 20:45:10
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: Emmi

Nää det är synd :/ haha ah kan göra det sen men just nu finns det inga grejer uppe.. Bara möbler å sånt hihi

2008-10-15 @ 20:58:14
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0