Take one step forward

När vi kom hem igår efter filmen bestämde vi att jag skulle sova hos Soe eftersom vi aldrig skulle kunna sova själva efter det där haha, så det bar av hemmåt å hämta datorn åså å sen tbk till Soe. Vi var ute å hade de kul ett tag å la oss väl typ 2

Var i skolan idag igen fast vi börja ju 1 typ, sköönt! hade bara engelska å den gick jättefort.. Jag hatar bussar för dom missar jag jämt så kom aldrig hem idag haha.. Elin hängde med mig hem en sväng å nu blire TV-kväll as usuall.

Måste bara berätta att min rumpa har begåvning haha, den kan skaffa gratis läsk! Vår automat i skolan säljer läsk å godis. Igår såg vi att de va en sprite å en redbull som stog lite på kanten så där bumpa jag till med rumpan så plupp kom dom ner så jag Soe Amanda å Jenna som va törstiga blev glada. Ska inte göra om de (jämt) men det va så lätt haha :)

HÖÖSTLOV NU :D

Bilderna är från idag och igår..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0