In the heat of the night

Har inte blivit mycket till bloggande de senaste dagarna men nu är jag igång igen..

I lördags var det ju klassfest som sagt, åkte in med Soe å nåra till med halv 6 bussen till Gävle. När vi va hos J&A beställde vi hem mat på hemkörning så det skulle ta en timma att dega ihop alla pizzorna. Vi sjöng massa singstar medan vi väntade på maten å när den kom gluppsa vi i oss den till Svensson Svensson, Lilla melodifestivalen och Stjärnor på is. Delade på en asgod pizza med Bella, var typ oxfilé, lök och tomat på den :) Prima ballerina! Blev ännu mer singstar efter de å sen kom det några fler friends hehe.. Hade askul å åkte hem med kvart över 2 bussen. Jag å Soe gick på en rundtur när vi kom hem för vi palla inte va inne men sen tog vi det lite lugnt å hade kul ^^ Garva som bara den kan jag lova tills det blidde sängen vid typ 7-tiden. Vi skulle upp 10 eftersom Soe skulle knäppa kort åså med laget..

Jag åkte hem å tog lite rundturer med Elin pelin å nåra vovvsar..

Idag har vi haft en askul skoldag haha, förutom att jag missade bussen imorse men ah.. På svenskan fixade vi lite till vår redovisning nästa vecka. Jag, Jenna å Amada skulle intervjua en från Wedins men vi var tvugna att gå dit på Görans lektion ist å eftersom han gav oss en timma på fri fot å vi vart klara innan tog vi oss en fika på Coffee House, kladdis å cola.. Mmmmm! Gjorde inte så mkt på Småföretagande heller, ska "starta" ett eget företag i grupp å vi hade massor av bra ideér hahaha så det ska nog gå bra.

Efter skolan tog jag å Amanda en tripp på stan för pappa skulle hämta mig typ kvart i 5. Följde med henne till bussen innan jag mötte upp pappa. När vi kom hem vände vi på en gång efter att ha hämtat upp mamma å drog till IKEA för å kika på garderob till mig. Fan va jag har svårt att välja :/

Har klurat ihop ett höstprat nu tills imorn när vi ska låssas som att vi snackar i ett radioprogram. Usch vad pinsamt! Vågar inte.. Jaja sängen kallar, Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0