I wan´t the light to shine on me

Orkade inte uppdatera bloggen igår kväll efter vi hade kommit hem från sthlm men nu innan jag ska sova är det dags.

I lördags åkte vi som sagt till sthlm med 5 i 7 bussen på morgonen, när vi kom fram blev det lite shopping innan vi tog tunnelbanan mot Globen. Där beställde vi donkenmat men det fanns absolut inga platser att sitta på så vi satt å åt i ett parkeringshus haha ;) Efteråt var det dags för HIGH SCHOOL MUSICAL TOUR ON ICE!!!! Aslång kö men wtf vem bryr sig när det innebär HSM. Vi satt på grymt bra platser å hela showen var super! Man blev faktist överraskad för den var så bra gjord.. En liten överraskning var åxå att man kunde sjunga ngn HSM-låt där nere på isen efter showen å såklart man inte backar ur ngt sånt ;) Vi kuta ner å sjöng Bop to the Top å lite dans där åxå för å känna rythmen hahaha xD shit dog men ah askul iaf.. När allt funny var slut drog vi oss mot nå annat ställe för vi vart sjukt sugna på att sjunga så vi stod där i nån grändmojs å körde. Sen åkte vi mot där hotellet skulle ligga å köpte pizza å cola innan vi gick in på hotellet vid 11 typ. Somnade kanske runt halv 2.

Igår tog vi tunnelbanan igen mot stan för mera shopping, YEEY! När vi kände att vi var klara åkte vi vidare mot Gamla stan för å kika lite granna i affärer å på slottet, låter som värsta turisten men ah. Vi tog en promme tbk till bussen som skulle ta oss hem. Vi fattade inte ett piss av vart bussen skulle stå så det slutade med att vi såg bussen komma åkandes å jag stod å vinkade till den som en tok medan Soe stod åt andra hållet å skämdes för mig haha xD Hem kom vi iaf å jag hann lagom hem till Hål i väggen.  

Mina inköp:
Låga uggs från Top Shop
Stora ringörhängen från nå ställe
Halsband från Ur&Penn
Stickad cardigan från BikBok
Bruna tjockistights från Gina Tricot
Svarta tights från H&M Divided



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0