Even if it´s too far away I have to believe

Idag har jag vart i Valbo med mamma å kollade på den där klänningen, vi köpte inte den så ist köpte vi en långärmad tunika å ett svart långt linne eftersom det jag redan äger har ca 5 hål hehe.. Är sjukt sugen på ett linne med spets uppe vid banden, en spets-lånärmad å en kort jacka som var sjukt festfin :) Även den hade spets på sig haha. Har absolut ingenting å göra ikväll, är smått avis på Soe´s mamma å Kent som ska kolla på Stand up med Magnus Betnér i Gävle som jag läste i Soe´s blogg. Han är så rolig hahaha.. Visste inte ens att han skulle dit så det va nå nytt. Jaja vill helst göra ngt ikväll men vetinte vad?! Det finns inget å göra i viken, lilla utråkade viken :/ Kul å ha lov å bara sitta hemma å inte göra ngt, har vart precis samma sak varje kväll. Jag sitter å kollar på exakt samma trökprogram på TV å gör exakt samma saker på datorn. Jaja i-lands problem dedär..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Flytta till London efter gymnasiet!!

2008-10-30 @ 17:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0