El Orfanato

Igår stannade jag å Soe i Gävle efter skolan för vi skulle hämta ut våra HSM 3 biljetter kvart över 5. Vi käkade på donken innan vi hämtade dom. När vi var inne på bion såg vi att El Orfanato (Barnhemmet) skulle gå för sista gången den kvällen vid halv 9. Den var vi bara tvunga att se så vi kom hem till Soe 6 typ å pappa hämtade oss, hann knappt in innan vi lära åka igen för att hinna till bussen halv 8. Vi drog in på ICA å jag köpte lite choklad å cola till oss för å göötta!

Bion var i den bästa salongen, 7:an. Där finns de soffor högst upp å en sån fick vi :) Den va asläskig, iaf om man är som oss. Trodde jag skulle dö därinne. Det var en äcklig tant med i filmen åxå plus att de satt en tant brevid mig som såg exakt ut som henne. SHIT! jaja när filmen var slut tog vi bussen hem å gick till Soe å sjöng ruset av oss.

Idag vaknade vi runt halv 2, gick upp å käka mat å sjöng lite till. Jag åkte hem runt 4 å nu ska jag ta bort precis ALLT i mitt rum, duscha, packa å bestämma kläder tills imorn. (kan ta ett bra tag) Sen åker jag till Soe igen å då ska vi bara invänta morgondagen ;) STHLM!! :D Kommer hem på söndag så skriver då.. Ah lär väl fortsätta kanske haha, KaTjingaa!



Kommentarer
Postat av: J.b

Den bästa salongen är 1:an ;D. För den är störst. 7 är den minsta, hihi ;)

2008-10-11 @ 14:25:43
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: E.

Ja men det är därför den är bäst, den är ju mysigare då hahaha ;) Särskilt med soffor, shit så grymt!

2008-10-12 @ 22:09:03
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0