Cause we rock on

Idag har jag vart astrött efter en hel natts snackande på msn med Soe, vi pratade om allt mellan himmer å jord fram till 4 typ, la mig halv 5 å vaknade halv 1 idag. Har gått omkring med myskläder å sockor all day long :) Nu äre nästan tomt på grejer i mitt rum förutom möblerna som förhoppningsvis snart säljs. Då ska det målas å sen flyttar nya möbler in hit.. Har bestämt mig för bruna väggar iaf å ska slå ut garderoben för att ploppa in en ny.

Nyss tog Camp Rock slut på Disney Channel, haha vet att det är barnkanal men vafan det är ASBRA! Det var iaf premiär på den filmen å den handlade om ett musikläger hehe, skulle man plocka dit Zac Efron åxå skulle det vara min absoluta dröm. Rös varje gång dom sjöng å typ grinade för jag vill göra samma sak.. Fyfaaan vad jag älskar filmer med musik, särskilt den här å HSM. Helt beroende! The Jonas Brothers var ju med i den här filmen så det gjorde ju saken ännu bättre, särskilt med Joe Jonas som var mest med.. Jaja ska sluta babbla om det nu eftersom ingen antagligen orkar bry sig haha.



Kommentarer
Postat av: J.b

Ååå gud jag vet PRECIS hur du känner!

Ibland kan man kolla på nån film åsså grinar man ihjäl sig för man vill leva deras liv typ, hahahah!

2008-10-04 @ 00:10:42
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: Emmi

hahaha ja precis, man bah men jag då? ;)

2008-10-04 @ 00:17:22
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0