All night long

Idag har jag gjort absolut ingenting! Har bah gått omkring här hemma, sitter fortfarande i sovlinnet å ah.. Mamma har toppat mig å de känns som om en halv meter är borta, det behövde tas en ganska bra bit eftersom håret var grymt slitet. Ska även färga håret men inte nu, det får vänta till lov-veckan ist för jag har inte orken framme till de nu..

Ikväll åker jag till Soe då som sagt, elr ja jag ska dit typ halv 4 för vi måste hinna till Dollar som stänger 4 för å handla lite billigt krubb :) Sen blir det all night long party för två hahaha..

Hoppas du får en bra kväll Jenna ;)



Kommentarer
Postat av: J.b

Ååå tack pullen!

Jag hade det jätte bra :D

Hoppas ni hade det också ;)

2008-10-20 @ 16:43:33
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: Emmi

hahaha vsg ;) OJOJOJ du får berätta sen!! Ja vi hade det superduper hihi..

2008-10-20 @ 19:13:36
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0