A little bit is never enough

Imorn är det äntligen onsdag, precis den dagen jag har väntat på i typ något år.. Nu är det tajm för High School Musical 3 premiären på bio!! :D Jag å Soe stannar efter i Gävle efter intjervjun vi ska göra i slutet av dagen. Blir lite käk å sen vid halv 7 ska vi trampa in där i biosalongen å få se VÄRLDENS BÄSTA film :) Läängtar så jag döör.. Sen blir det väl hemfärd men det är inget jag ser fram emot, vill sitta där all night long å kolla om å om igen.. WOHOO!

Idag har det inte hänt mkt alls, vart i skolan å haft svenska å matte. Sen tog jag å Soe tåget till s-viken å jag följde med henne. Åt kladdis som hennes mamma hade gjort å sjöng lite innan jag begav mig hemmåt. Nu är TV:n på igen och innan sängen blir det en dusch..

Nä nu ska jag tagga sönder tills imorn halv 7!!



Kommentarer
Postat av: Sussi



Hur var filmen? Lika bra som du forvantat dig?

xxx

2008-10-23 @ 17:16:17
Postat av: Emmi

Ja grymt bra! Bäääättre än BÄST :)

2008-10-23 @ 20:57:57
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0