We got to pump the party up

Idag har jag typ tupplurat å vart till ICA för å köpa fars-dags kort med Elin å Kristoffer. Inte fan hade dom nå sånna kort heller så fick bli ett vanligt :/ Just nu sitter jag å kikar på slutet av Camp Rock för andra gången.

Föresten igår när jag va å handlade såg jag världens bästa grej. En chokladkalender med High School Musical :D Så idag när jag kom hem hade mamma å pappa tydligen köpt en sån redan hahaha :) Greeat så nu blir det universums godaste jul.. Föresten Soe, det ligger en till dig här hemma åxå ;) Dom tkt tydligen att du skulle ha en med haha så kom å hämta!


Kommentarer
Postat av: /SB

åååh tack :D täänkte köpa en sån faktiskt, men fan vad snällt av er :D <3333

2008-11-09 @ 17:41:17
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/
Postat av: Emmi

haha vsg elr de är inte ja som köpte men ah :P Tänkte säga så du inte köper en i onödan, fast de är alltid gott med 2 åxå men ah xD :) <3333

2008-11-09 @ 18:36:15
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0