Love is all around us tonight

Sikken god kväll det blev igår.. Var iväg till hemkväll där jag köpte en varsin Ben&Jerrys glass åt oss, chokladglass med browniebitar. OMG va god en var! När vi kom tbk till Soe vart det sång å sen filmtajm. Vi kikade på A walk to remember, typ asbra! Kolla på den vettja, jag å Soe storböla i slutet kan jag säga.. Sen kollade på vi en snutt av Love Actually innan vi gick å la oss vid 4 typ. Blev ingen nattpromenad men vi lever ändå. Idag har vi kikat klart på Love Actually å käkat upp sista glassen.. När jag kom hem var Helena där så vi käkade å nu sitter jag här bänkad framför TV:n.. Det är IDOL vid 8 å det är kärlekstema, hoppas Anna elr Robin B åker ut idag, Tjing!



Ett sångklipp med Mandy Moore när hon sjunger Only Hope i filmen A walk to remember..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0