What would life be without music

Idag har jag spenderat dagen med Helena. Vi åkte in till valbo en sväng vid 2 tiden.. Nåra från IDOL var där bl.a LAAAAARS, Jesper, Anna, Loulou, Sepideh och Robin E var på plats, de va iaf dom jag såg. Eftersom det började 12 å vi kom 2 så kan det ju ha vart så att nåra andra var där förut men jag fick se min Lars så jag är nöjd ändå :) Spelade även in när han sjöng men jag höll mobilen fel så det blev fult åxå brusar det men vafan det är ändå ngt att ha! Fick med mig lite småsaker hem åxå, köpte halsduk å mössa, puderborste, foundation och en topp.

När vi kom hem käkade vi innan det bärde av utåt i snön.. Vi var ute å gick i kylan i typ 45min, ASKALLT kan jag lova. Höll på att frysa ihjäl. Så nu sitter jag framför OTH å snart börjar Gossip Girl :) Mm Lovely!



Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Lycka till!

2008-11-25 @ 09:08:19
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0