Tomtis och Fjant

Idag har jag å Soe tagit en promme innan vi gick till ICA där jag skulle köpa lite grejer till bakeriet som skulle grejas nu ikväll. När jag kom hem började vi med lussemissar, Helena var åxå här så det blev jag mamma å hon som hade lite julkul haha! Vi orkade inte göra klassiska missarna så vi gjorde sniglar på dom sista haha.. När dom låg å värmde sig gjorde vi pepparkakor i massa olika former. Jag visade även en massa filmer för dom på katter som är lite roliga, jag å Soe satt å kikadep å dom igår hahaha. Asroliga! Kolla på den rullande katten, den dramatiska katten och den lite mystiska katten hahahaha..

Jaja är det iaf färdigbakat å jag har smakat av om det var gott åxå, det vare (Y) Spelade lite julmusik till åxå så stämningen blev kanon, nu är det bara att invänta julen, 1 månad å 2 dagar var bara ;) Jag å Helena har även fått en liten julsak, vi fick en varsin big tomte. Min heter Tomtis å Helenas heter Fjant haha xD Inatt blir det precis som Soe att ha filmmaraton men med vilka filmer har jag inte riktigt bestämt. Ska iaf se om Blonde & Blonder som jag kollade på inatt men somnade :/ Typiskt!



Kommentarer
Postat av: J.b

Hahahahahhahaha, fy fan vilken ful snigel ;D

2008-11-24 @ 11:14:51
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: Emmi

men duu, passa dig Jenna!! Jag tycker den va jättefin å den gillar sitt utseénde, eller ja den gjorde de iaf ;)

2008-11-25 @ 17:25:22
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0