Höhö ha den äran

Hade matte imorse, klarade mig igenom den med en stor burk Red Bull å massa raster. Dagen fortsatte med Administration men ingen gjorde ngt tror jag, iaf inte jag Soe Jenna å Amanda. Vi satt mest å garvade åt Askungens möss när dom sjunger å åt massa annat onödigt haha :) Ser fram emot helgen nu iaf, vi planerade vår tjejkväll igen eftersom den inte blev av då vi tänkte ha den sist. Efter skolan var vi till en affär med partygrejer för å kika på lustgas haha :P Vi hittade inget speciellt om det är ngn som vet vart man kan köpa sån å va den kostar äre bara att hojta till. Sen gick vi in till en sexaffär hahahaha för vi skulle kolla på en ögonmask eftersom vi kanske ska ha maskerad på klassfesten. Efteråt drog alla åt olika håll å jag å Soe var in till Wedins för å byta hennes nyinköpta skor till en annan storlek. Kände att jag var sugen på lite ansiktsgrejer så vi drog in på Apoteket men ja orkade inte plocka fram plånkan så det blidde inget. Nu sitter jag bänkad framför Desperate Housewifes :D Sjukt braa! Efteråt blir det duschen å sen ska ögonen få vila några timmar tänkte jag..



Kommentarer
Postat av: J.b

Ååå låten är så bra! ;D

2008-11-05 @ 08:51:18
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: Emmi

haha ja den passar oss kvattermajer å ;)

2008-11-05 @ 08:52:37
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0