Öppet Hus på Thorén Business School

Åååh idag har jag å Soe vart i skolan i typ 12 timmar men de konstiga var ju att vi slutade direkt efter matteprovet å då var klockan typ 10. Sen orkade inte vi åka hem även fast vi skulle vara i skolan om man ville vara med på Öppet Hus klockan 5. What lixom?! Det är ju 77 timmar så varför inte bah åka hem, nej vi skulle ju vara så onödiga att sitta kvar. Vi satte oss iaf i ett studierum å kikade på Another Cinderella Story och hälften av Mamma Mia.

När det äntligen var tajm att röra på sig gick vi till matan å käkade pizza som de hade köpt asmånga olika från American Take Away, med cola till det blev det en perfekt måltid!

Lite senare började det droppa in mer å mer folk så jag å Soe gick runt å var lite guide genom skolan haha.. Fanns även godis å chips å massa runt om i skolan så det vart ju inte så tråkiga rundturer ;) För att komma hem fick vi busskort laddade med 200kr haha. Så det räcker ju ett tag åxå, vår skola är inte snål iaf eftersom det är lite onödigt att lägga in så mkt när det knappt kostar alls. Kom nyss hem iaf så nu kollar jag på DHW å sen tror jag att jag ska knäppa igång en film, Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0