Shoppingdax i Kupolen

Shit va tidigt det är! Jag gick upp kvart över 8 idag för å hinna duscha å fixa mig innan jag ska vara på RC halv 11. Jag å Soe tar tåget 10:39 mot Borlänge för shopping inne i kupolen :) Mat är redan bestämt, det blir Tacobar å vi ska troligtvis ha en varsin Nachotallrik Da Lux haha.. Det är askallt ute så det är svårt å veta vad man ska ha för skor å jacka å med tanke på att de är en timme kvar innan jag ska vara där å jag varken har sminkat mig, klätt på mig elr valt ut skor å jacka så äre lite brådis just nu. Ikväll sover jag nog hos Soe å vi ska även passa på att se When a stranger calls ikväll, det går det å The Grudge sammtidigt typ bara för att det är All Helgonas Dag men vi vågar inte se The Grudge en gång till så det blir den andra. Nä nu ska jag skynda mig, Tjing!


Kommentarer
Postat av: J.b

When a stranger calls är lika läskig den å ;)

Om ni missar den eller nått så har jag den så ni kan få låna ;D

2008-11-01 @ 16:16:29
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0