One world to scream now and forever

Sov över lite imorse men hann ändå. Hela skoldagen som var mellan 09:50 - 13:40 har jag Soe Amanda å Jenna repat å repat å repat ännu mer på vår teater. Det är askul att träna å även om man inte fattar manuset helt å hållet så äre grymt roligt. Hade även ett kort utvecklingsamtal med Carolina. Det gick bra iaf! När vi kom ut från skolan möttes vi av Evve å hennes mamma, var 759år sen jag träffa Evve känns de som..

När jag å Soe kom hem kikade vi klart på Mamma Mia som vi började kolla på förra veckan. Sen gick vi ner på stan en sväng för jag har äntligen fått pengar till att köpa jackan nu :) Men såklart fanns den inte här i lilla tomma s-viken så måste åka till Valbo elr till Gävle där jag såg den.. Nu sitter jag å tittar lite smått på TV å ikväll händer det väl inte särskilt mkt :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0