It feels like I am alive

Pappa följde med mig in på ICA igår ist så köpe jag med mig mat å lite annat gott til mig å Soe men sen när jag kom till henne hade vi ändå missat en grej så vi fick gå iväg ändå till affären. När vi kom hem varvade vi med att titta på IDOL å sjunga, vart så jäkla sur när Lars fick åka hem. Han gjorde ju bara som juryn sa å stog still. Sverige vet inte vad Talang är, särskillt inte när Robin B är kvar för tjejer tkr att han är snygg. Han kan ju inte ens sjunga hallå?! ALLA var så jäkla bra å Kevin har blivit en gud på att sjunga.. Jaja medan vi kollade kom Johanna å David hem, what? Ni skulle ju inte hem de hade dom lovat för typ 77:e gången så blä på dom för då kunde inte vi sjunga å göra de vi hade planerat :S Man får verkligen rus för dom säger jämt att dom ska va borta åså blir vi överlyckliga över att vi får va själva för en gångs skull men ändå så kommer dom hem.

Efter IDOL lagade vi ihop käket å kollade på Gothika, efter filmen drog vi ut å var ute i typ 2 timmar. Härligt men lite skräckupplevelser där ute åxå :S :P När vi kom in kollade vi på början av Fucking Åmål sen blev klockan 7 å vi skulle upp 11 så det blev en rusning upp till sängen å bums i säng haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0