I´ve got soul but i´m not a soldier

Imorse blev det kalabalik! Jag såg busshelvetet åka ifrån min hållplats å jag fick skutta iväg fort som fan till ICAs hållplats :S Kul att man hade en äckeldataväska som bara va ivägen för benen. Hann iaf för bussen kom precis samtidigt som mig men alla kollade som idioter på mig bah för jag kom där springandes som en mört..

När branchen började sa Göran att han hade fått en nytt jobb även fast alla vet att han fick sparken då men ah, jag tkt faktist synd om honom fast han är så jobbig. Så det var vår sista lektion med honom, nu ska vi ha vår Education Manager Henrik ist fram till jul eftersom kursen slutar då. Kul att han är ännu strängare typ! Verkar så iaf..

Efter skolan stack ja å Soe till bibblan å låna engelskaböcker, haha lite efter vi är. Sen tog vi bussen hem men eftersom vi ändå lära byta buss i valbo stannade vi kvar där ett tag. Jag hann med att köpa leggings å jag hittade världens underbaraste topp. Ett måste-ha enligt mig. Den är silvrig med paljetter så det är både modern och riktigt festligt. Jag vill ha den i nyår å på massa sånna där saker :) kostar 399kr tror jag från Bikbok. SKA köpa den sen, bara måste! Vi tog oss en fika på Ikea innan vi åkte hemmåt igen.

Nu ska jag plugga matte i nån timme eftersom vi har prov imorn :/ Sen blir det film med mami.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0