I remember it all because of you

Har inte hänt så mycket idag alls, åkte till skolan - var där - var där ännu mer - åkte hem. Fast en kul sak hände på bussen hem, det var en kille elr ja jag vetinte va de va egentligen men iaf så såg han elr den lite rolig ut å jag å Soe satt precis snett bakom å såg allt han gjorde å då menar jag verkligen allt. Han hade ett tuggummi som han tog ut å gnugga å vred å vände på å stoppa tbk de i munnen ungefär 77gånger, han peta sig lite här å där å skulle hela tiden göra någon jäkla krullgrej med en hårslinga. Då kan jag åxå berätta att håret var inte speciellt mysigt.. Jaja vi satt å hade det jättekul iaf å när han stoppa in tuggummit för 58:e gången var det inte vitt längre utan de hade blivit grått, fattar ni hur mysigt va å se dedär?! Sen kom vi på vart vi hade sett han förr, jag var på ett läger förr på lågstadiet (Jägarstugan i Ovansjö) å där var han med ledarna + förr när jag å Soe var på ICA så följde han efter oss vart vi än tog vägen. Kan inte fatta hur mkt garv man kan utlösa per dag xD Hade ju suttit hela skoldagen åxå å asgarvat å jag sitter här för mig själv när jag tänker tbk till bussen. Kommer få mardrömmar nu ju, Soe med skulle jag tro..

Kommentarer
Postat av: /SB

Hahahahahahahahahahhahaha fyfan vilket snusk han var XD

2008-11-05 @ 21:44:25
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/
Postat av: Emmi

MENA du kan få se kortet jag har kvar sen Jägarstugan på han xD

2008-11-05 @ 23:03:12
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0