I´m back again

Ojoj lite dålig uppdatering igår men nu är det igång igen.. Igår gick det åt helvete iaf haha, jag å Soe tog fel jäkla tåg hem så rätt som de var vandra vi runt i Ockelbo som två idioter. Det var iskallt å vi hade våra dryga dataväskor med oss såklart.. Så det blev en tripp in på konsum där vi köpte en varsin chokladbit som mat så länge eftersom det inte gick ngt tåg tbk å bussen skulle gå om nån timme. När vi kom ut i kylan igen såg vi en buss som det stog SANDVIKEN på så vi sprang till bussen så vi slapp vänta på nästa. YES vi hann! Iaf tog det aslång tid hem å vi hann med att se jäkligt många olyckor efter vägen.. Vi trodde vi skulle slira av när som helst så vi hade förberett oss på det redan haha.. Vi klev av vid Österns Pärla här i lilla viken för vi var apahungriga så där blidde det mat. Sååå goottt!

Sen bestämde vi att jag skullle sova hos henne för båda var taggade på att se Camp Rock så ah vi gick till Hemmakväll å köpte en varsin Ben&Jerrys glass igen å sen hämtade vi lite grejer hemma hos mig. När vi kom tbk till Soe tränade vi typ 178ggr på manuset till Kung Oidipus, hade askul! Sen började filmtittandet å vi la oss väl runt 3 - halv 4. Soe hann med att klippa till min lugg däremmellan åxå :) Nu väntar jag bara på att den inte ska se sådär rak och nyklippt ut..

Jajustja, jag å Soe hade ju turen att vinna bio-biljetter åxå. 2 st dessutom.. Eftersom vi värvade lite folk till Öppet hus förra veckan så var vi med å tävlade så ja, tack för dom TBS! ;) Nu äre bara å välja 2 asbra filmeratt kolla på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0