Första advent är här

Igår var jag å Soe som sagt på Twilight. Asbra film! Jag lovar er, ni som inte har sett den asså de är bah å dra till närmsta biosalong NUU! Jag å Soe har fått oss ännu en kändisförälskelse, i vampyren Edward Cullen (Robert Pattinson) OMG säger jag bara! Efter filmen gick vi till donken för å låna toan men såklart va den ur funktion. Där i kön såg vi Adde åxå, väldigt nykter.. Elr så inte! :P Vi åkte hem till Soe sen iaf fats vi gick ut ganska på en gång igen för att promenera. Härligt härligt! När vi kom hem såg vi en snutt av Another Cinderella Story å la oss väl typ 4 nångång kanske..

Idag har vi gått omkring på julskyltningen på stan :) Finfin stämning, älskar när de spelas julmusik å man bah känner att shit snart äre jul! Jag hann även få med mig 2 randiga tröjor åxå, en mörkblå och en orange. När jag kom hem hade mamma å pappa vart på Lasses kondis å köpt pepparkakor med tomteface haha, asfula xD Ikväll har jag sett Gossip Girl å nu kikar jag på Wallander - Blodsband.. Tjohoo va ja älskar dom filmerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0