Everybody belongs together in some way

Idag när jag å Soe satt på bussen on our way home blev det inte riktigt som tänkt. Soe hade nämnt under dagen att hon var grymt sugen på pizza å bara för det blev jag åxå de haha.. Så när vi satt där på bussen kollade vi på varandra å bah Nu hoppar vi av! Så ah vi klev av å tog bussen tbk haha för att käka vår tradionella kebabpizza från Roma, den blir bara godare å godare för varje gång. Prova den vettja! Jaja efter vi var mätta å belåtna vare bah å sätta sig på nytt på bussen hem.. Nu äre plugg resten av kvällen men jag känner verkligen inte för det, vi har prov i Administration imorn och det är inte de lättaste kan jag säga. De andra kanske fattar men jag å min hjärna diggar inte svåra saker. Nej över till arbetet. Nu äre bara bita ihop och längta till helgen :)


Kommentarer
Postat av: /SB

hahahaha typiskt oss ;)

2008-11-10 @ 22:00:04
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/
Postat av: Emmi

haha mena!

2008-11-11 @ 21:46:52
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0