Run away and hide but I will find you

Stannade kvar efter skolan idag för att fixa klart mitt Soe Amanda Jenna å Emmas arbete i Småföretagande bara för att Göran är puckad å inte fatta. Så när jag å Soe kom hem till s-viken följde jag med henne hem, vi hade tänkt å sjungit HSM sing it som vi även gjorde hela dan igår men hela hennes familj var hemma å vi vill heslt köra om vi är ensamma haha. Så vi kikade på TV ist å käkade kladdkaka som hennes mamma bakade.

När jag kom hem cyklade jag nästan på en gång iväg för att möta upp Elin, skjussa henne till ICA. Tänkte ju kolla om dom hade fått in SOLO men nej det hade dom inte å jag glömde ändå pengarna så :/ Vi tog nåra varv här å där innan jag åkte till mig å hon drog hem till sig. Nu äre TV på G med Soes favoritglass, vanilj men chokladkross. Asgott!



Jag för en jäklans massa år sedan som hoppar i en sanddyna

Kommentarer
Postat av: /SB

GLASS GLASS Å MER GLASS, hur fasiken gott är inte det? haha :D

2008-11-14 @ 00:03:07
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/
Postat av: Emmi

Gottgottigottgott!! ;D

2008-11-14 @ 00:20:40
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0