Beautiful souls

Festligeheter i skolan idag, vi fick 3 rätters lunch :) Förätten var en räkcoctail, jag hatar räkor så jag åt ingen.. Huvudr'tten var kyckling med klyftpotatis å sen fick vi chokladpudding med geléhallon i, mums! Efter skolan vandrade jag å Soe på stan en stund innan vi åkte hem. Vi hittade fina vinterjackor på stadium å ja ska försöka få med mamma nån dag så jag kan få den, kostar lite granna tyvärr :/ :P haha.. Måste även ha skor, kan ju inte traska runt i mina converse hela vintern direkt..

Jaja just nu sitter jag å kollar lite smått på Ugly Betty å sjunger däremmellan, är ensam till halv 11 typ så nu passar jag på att skrika ut.. Härligt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0