Wooho!

Äntligen körde vi showen med kören :D Var skitkul och vi körde den 2 gånger. Hade gärna kört fler gånger för den var ju jätterolig.. Vi hade matte sen skulle vi träna i aulan i ca 1,5 timmar tills klockan var halv 11, då kom den första gruppen in o kikade sen runt halv 12 kom den andra gruppen. Efter hela grejen skulle jag å Sofie fortsätta med svenskaprovet och vi dampa loss på Jenny ;P haha! Sen skulle vi köra vår redovisning igen men envisa som vi är fick vi som vi ville att göra den på måndag ;) Vi jobbade över en halvtimme till halv 4 och då åkte jag å Sofie till ica.. Sen när jag kom hem kikade jag på lite TV men somnade nån timme :/ :P Hatar att somna på dan! Blir så trött sen istället. Ikväll ska Sofie ringa mig nångång så ska vi hitta på något att göra tsm :) Imån blir det badhuset ofrivilligt :/ Vi ska köra Söderklassikern kl 1 typ. Är ju egenligen lediga men vad gör man inte för den kära skolan? :P

Nu äre inte långt kvar till sommarlovet inte.. Men det kan ju vara bra med sol åxå så att man slipper se ut som ett spöke på avlslutningen. Inte så grymt kul kan jag tänka mig. Inte har jag hittat nåt att ha å mig heller. Går bra dehär med livet, ska söka hjälp elr nåt snart :P xD Nerå det löser sig det dära. Åhh sen bara MÅSTE jag hitta ett par chinos innan sthlm för det skulle vara perfekt att gå runt i där :) Sen vill ja ha en miniväska åxå :) Nä nu ska jag göra något vettigare..

Kraamizaar ^^
image230

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0