We´re go Together

Idag var jag på stan med Sofie, då köpte jag en blå sommarklänning tills imon och sommarn då of course ;) Å bruna tights. Imon är ju Vårshowens premiär, elr nåt sånt.. Den ska bli rolig att köra den tsm med alla!. Imon ska kören ha sista genrep typ 2ggr före det är dags. Vi kommer hinna gå på matten och sen äre bara att köra igång. Själva showen var väl runt lunchtid isf.. :) Redan nästa torsdag är det dags för min och Sofies HSM-show åxå, herregud!! Skämma ut sig TVÅ ggr på 2 veckor :P Men just nu mår jag inge bra. säkert massa stress. Men jag ska sova nu å vila ut mig tills imon så kanske det känns bättre. Måste bara fixa håret först :/ Men sen blir det bädden, fast jag lär hitta nån tunika elr nåt som jag kan ha imon då jag och Sofie ska vara apor ;) haha! Imon slutar skolan för veckan åxå, ska bli så skööönt!.. Sen är bara två veckor kvar till sthlm :)

Kraamizaar ^^
image229

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0