Wonderful place

I torsdags-kväll åkte jag till Sofie igen, vi käka hemmagjord pizza medan vi kika på Sanningens Ögonblick och Eurovision Semifinalen 2. Sen käka vi blåbärspaj åxå å lite godis :) Gottit! Sen dansade vi och kikade på Linas kvällsbok, efter det var klockan typ 4 å då gick vi å la oss..

Vi vaknade vid halv 2 typ på fredags-morgonen/ fm. Då käkade vi frulle och sedan blev det en tripp på stan. Vi tänkte kolla efter lite kläder tills på onsdag eftersom det är skolfotografering för niorna (roliga kort) Vår klass ska ha massa färger så jag ska vara rosa och Sofie ska vara gul, inte lätt å hitta så mkt rosa när jag väl ska ha det, annars ser man ju sånt stup i kvarten.. Vi gick in på lite Second-hans butiker i desperat behov men ja hatar sånt så jag rör inte äckelpäckel kläder som andra har haft :S :P Så sen gick vi till bibblan för å låna filmer, hittade 7st men när vi kom till kassan kostade de tydligen pengar, de visste inte vi så smarta som vi är ändå.. :P Då trippade vi hem utan en ända påse :/ Fyyyfan! Lär bli en sväng till Valbo då på måndag elr nån dag..När vi hade kilat hem sjöng vi och sen blev det Talang 2008 :D Seth äger!! Sen sjöng vi ännu mer innan vi kikade på Eva & Adam - fyra födelsedagar och ett fiasko xD haha! Vi var astaggad på den.. Sen kollade vi även på Livet är en Schlager.. Till moviesarna hade vi bakat en kladdis :) Vi la oss runt halv 7 typ men jag kunde inte sova :S Va så jäkla ljust i rummet :/

Vaknade idag (lördag) runt halv 12 av att jag smällde till Sofie xD Sorry! VI gick upp å såg den najsaa solen :) Vi käkade lite frulle som bestod först av kladdis och senda macka ;P Sen lite äppeljuice to that åxå.. Gjorde inte så mkt mer utan vi klädde på oss och sedan drog jag hem. Jag tänkte hämta lite nya kläder eftersom jag ska tillbaka senare. Vi ska ju kolla på Eurovision Songcontest FINALEEEN! sedan har jag laddat väskan med nåra filmer ;) typ, Änglagård, Den osynlige och Tillsammans mm. Ska ha en kanooonkväll idag med :D + natt då! hihi.. När jag kom hem var Helena här åxå så jag, mamma och Helena la oss ute i solen typ en å en halv timme innan vi käkade våfflor :P På dirren efter maten gick jag ner hit och nu laddar jag min Ipod så att jag kan åka till Sofie utan bekymmer ;P Ska bara fixa lite, packa å greja sen drar jag till Sofie, vi lär ju köpa hem sjukt mkt godis till kvällen haha!

Kraamizaar ^^


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0