Dansa i neon

Dagens låt: Massa Disney :)
Dagens frilla: Knut
Dagens smink:  Nothing, nothing and nothing
Dagens kläder: Badrock
Dagens skor: Svara kliv-i skor
Dagens accesoarer: Hårsnodd, rosa klocka och solbrillor
Dagens planer: Tare lilla lugna
Dagens vill ha: För mycket..
Dagens saknad: Allt jag vill ha ;)
Dagens drog:
Vitlökschips xD
Dagens tråkigaste: Jadu..
Dagens dricka: Vatten right now
Dagens mat: Grilad firre mä mojs
Dagens humör: Nervös, glad, stressad ...

Kom nyss in från en härlig dag ute i solen, har faktist vart i poolen 2 gånger, den ni! :P apakallt men vadå man lär ju ;P Eller jag doppade mig inte för då skulle jag va sjuk sen, men jag doppade upp till knäna och sen la jag mig på en madrass och då blev jag blöt ända upp till armarna så då kan vi kalla det som att jag har badat. Bikinin blev iaf blöt ;) Ett tag var ju molnen framme och förstörde å då fikade the family och jag lite ;P Nu ska jag städa mitt rum innan Sanningens Ögonblick börjar .. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0