Underbar helg

Efter matchen i fredags åkte jag å Sofie till Bells (med några hinder på vägen) ;) Men tillslut kom vi dit iaf, då skulle vi basta men den funka inte så vi köpte pizza och fläska till Talang. Sen köpte vi nå ruttet godis från en kiosk för 3 miljoner spänn :/ Vi satt i bastun å snackade fast de inte va nå spec. varmt där då men ah å sen fick vi lust å yra så vi snurrade jättefort å försökte gå sen, haha skitkul xD Man såg ut som en korv med bröd. Jag å Sofie gick hem till Sofie runt halv 2 tiden tror jag och då dansade vi HSM hela natten lång fram till typ 6 då gick vi å la oss. Vi hade klockan på halv 11 för vi skulle på stan å kika på lite Greasekläder till mig till showen men klockjäveln ringde aldrig så jag vaknade av att Ronja kom in å mjaoa och Sofie skriker att klockan är halv 2 xD Jaha då var den dan förstörd :S Nejdå! helt fel.. Den blev perfekt, typ. Vi var inne hela dan eftersom det snööa :S Himlen måste ha blandat ihop länderna elr nåt för den kan ju inte ha fattat att de va Sverige. Vi kikade på lite TV å sjöng å dansade för vi var ensamma hemma så det var bara å släppa loss. Eftersom vi inte kom iväg till nån affär hade vi inget att fläska så vi tänkte baka kladdis å massa. Men då hade vi såklart ingen kakao å det går inte å baka nå utan de eftersom allt man vill baka har ngt mä choklad å göra ;) Så vi gick till hennes granne å fråga om dom hade kakao typ 10 på kvällen, då fick vi typ jättelite så vi lära gå till en till. Då fick vi nästan ett halvt paket haha! Vi frös som små korvar för vi gick ut i t-shirt å shorts å sommarskor haha! Men när vi kom hem såg vi att vi inte hade nå ägg helelr å då va klockan halv 11 redan å då började ju Alla älskar Alice och den skulle vi se. Då gjorde vi nån glassdrink med glass och coca cola haha å lite silverkulor på. Smaka skit men såg skitgo ut ;) haha! Efter filmen dansade vi lite HSM och körde lite vattenkrig innomhus med Adams vattenpistoler haha! Sen somnade båda i soffan tills telefonen ringde och då blev det garv igen men sen efter ett tag la vi oss och sov igen tills idag. Vi gick upp runt 12 och käka frulle å kika på Pussycat Dolls fram till jag drog hem runt 5 tiden. När jag kom hem käka jag lite käk och nu kikar jag på TV igen. Ska duscha sen å fixa lite så det blir en lugn kväll idag för mig :) Härlig väcka den här veckan eftersom vi bara går till onsdag :) Leeeedigheet!!

Kraamizaar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0