Torsdag

Idag hade jag klockan på halv 9, gick upp å gjorde mig klar för skolan. Då hade vi svenska, oförberätt prov :O Fast man fick jobba i par och man fick även kolla i pärmen med alla häften och svar :S Bra prov men aja! ;) Jag jobbar med Sofie och vi ska ta hem hela skiten eftersom den som får bäst resultat vinner ett bra pris sa läraren haha! På spanskan satt vi först vid datorn och letade runt lite på grejs men sen gick vi å knäppte ltie kort ist för vi hade ingen tid å leta på nya datorer när vi råka gå ifrån de vi hade från början :/ :P På esteten tränade jag å Sofie i matsalens korridor-ställe haha fyfan va trångt, blev några härliga skratt där åxå pga. lite stuff ;) haha! När jag kom hem blev det att sola en pytteliten stund sen började OC å då lär man juh gå in :P Resten av dagen har jag försökt skrivit på min uppsats till HK:n, packat å sånt.. Kikade lite på Sanningens Ögonblick däremellan åxå :) Nu stter jag å fläskar vindruvor som är så grrrrrrreat :D Ska snart ta å duscha å packa ner alla mina kläder och sen blir det sova för mig men jag vet fortfarande inte när vi ska åka imon så det lär jag ta reda på känner jag. Menmen jag kommer hem på natten till onsdag igen så då blir det mer blogg igen eftersom det inte blir så mkt skrivande under tiden jag är i London om ja inte lånar Sussis dator då :) Men jag ska vara social där så det blir nog inte så heller. Hörs på onsdag då troligen!.

Kraamizaar ^^

image208image209image210image211image212image213

Kommentarer
Postat av: J.b

Pullor

2008-05-12 @ 21:38:44
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0