This is the day

Idag har det vart en riktigt bra dag men den sög ibland! T ex. på svenskan då de var redovisning å båda mina friends var borta :S Jag vägrade göra själv för ja tänker bara inte det det får hon fatta men våran lärare säger att man ska kunna göra det ändå. Men nejnej! Jag gjorde de som sagt inte för vi är inte ens klara med abretet pga. massa provmiddager :/ Det är inte vårat fel utan det är lärarnas planering måste jag säga. Men en bra sak var att jag å Jenna fick ledigt från matten tomorrow, Peo ringde Vera (matteläraren) å så fick jag prata med henne å det gick jättebra för henne! Så nu har vi sovmorgon till 10:05 :D Efter skolan kikade jag på OC å sen kom Helena hit med kebab :) Mumsans! Senare ikväll ska jag kika på Top Model å Sverige Pussas & Kramas :D Kanske blir så att jag tar mig ett mysigt bad i bubbelbadet för de va typ ett år sen jag badade i det sist :/ :P Det har vart trasigt! Menmen har lovat mamma att städa upp i källaren åxå för det är väl mest jag som håller hus här så ah ;P :S Va dryyyygt! Men lär väl..

Kraamizaar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0