The last day

Hej å hopp! Väcktes av Sussi för 30 min sen då hon skulle till jobbet. Jag ska bara sminka mig och sånt så ska jag kila iväg till the familys hotell haha. Mitt lokalsinne har repat sig, igår skulle jag åxå gå själv dit och jag hittade ;D stolt!.  Men jag ska dra lite snabbt om de senaste dagarna, Vi har legat ute i Hyde Park och en till park som jag inte remember vad den heter. Jag, Eva och Lennart åkte London Eye och sen tog hela familjen förutom Sussi en glass. Vi åkte runt ien turistbuss och en båt å blev lobsters allihopa. Nu svider det lite på ryggen känner jag.. Idag ska vi kikai affärer tills vi ska åka hem till Sverige. Får se om vi hinner med å göra något mer eftersom pappa och Lennart inte är så taggade på shopping. haha! Det är så varmt här så man dör. Även om inte solen var framför molnen första dan så vare ändå kokande. Har köpt en skitgod juice (isaktig sak) från Starbucks Coffee med mango och passionsfrukt tror jag. Medan jag drack den låg jag i parken som jag inte vet vad den heter, Square nått.. Nä nu kilar tiden förbi här och jag måste hinne göra lite stuff innan hemresan sju i lokal tid. Kommer hem till huset inatt men ska till skolan imån å då blir det jobba jobba jobba med HK:n på hemkunskapen eftersom jag inte hann klart hemma. See you later,aligator!

Kraamizaar ^^ 

Kommentarer
Postat av: Sussi

Har varit jattetrevligt att ha er har pa besok. Hoppas hemresan gick bra.

Puss och kram

2008-05-14 @ 14:49:10
Postat av: Emeliee

Hart vart jättekul att vara hos dig åxå så klart :) Det gick super med hemresan (Y)

2008-05-14 @ 17:28:10
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se
Postat av: J.b

Square garden kanske? =D eller nått, hah ;P

2008-05-14 @ 20:03:17
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se
Postat av: Emeliee

Nää det va nåt på C har jag för mig innan Square kom med ;) haha!

2008-05-14 @ 20:19:55
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se
Postat av: Sussi

Cavendish Square :)

2008-05-14 @ 21:27:00
Postat av: Emeliee

Så vare ja (Y) ;)

2008-05-14 @ 21:55:45
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0