Suuunshine

Idag slutade klassen tidigt eftersom att vi slapp No där på slutet, då kände jag å Sofie att vi inte palla So heller så vi fjäska till lite ledigt från Magnus å tillslut gick han med på det (Y) När jag kom hem la jag mej ute å sola fram till OC började 16:35. Sen käkade jag å nu kikar jag på mera TV. Måste ta å kolla igenom matten sen eftersom vi har NP i det igen imon, men det är det sista iaf!. Inte långt kvar till sommarlovet nu å det är ju jättefnt väder de flesta dagarna åxå. Så härligt att kunna lägga sig ute så fort man kmr hem från skolan om dagarna. Jag har tänkt rätt länge nu på att jag måste färga håret eftersom jag har en ful utväxt men jag funderar på å inte ha det så mörkt nu till sommarn å kanske göra slingor som jag hade förr. Sen blir det nog mörkare igen fram till hösten antar jag :) Lär väl boka tid hos frissan nån gång innan sthlm. Är det någon som vet vart man kan köpa ett bar snygga chinos men som inte kostar så mkt? Vill ha sånna men jag har bara sett ett par fina från monkeys men den affären finns inte ens i närheten (vad jag vet) så dom kan jag inte köpa, dom kosta 400kr åxå så de va ju itne så farligt för ett par sånna, fast lite billigare får dom gärna vara :) Jaja när sthlm-resan kmr så blir det shopping x17 mä Sofie kan jag lova. Vi vet ju lite grejer redan som vi ska köpa, iaf en!. ;) Läängtar som en tok dit, fatta vilken bra dag det kmr att bli där!. Sen efter shoppingen blir det grönan och massa massa skoj!.

Kraamizaar ^^


Kommentarer
Postat av: J.b

Jaaa guuuud vad roligt det kmr bli där =D

2008-05-05 @ 19:59:32
Postat av: Emeliee

Meeena hah :D

2008-05-05 @ 20:47:05
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se
Postat av: Sofiee

vi ska döda allihopa emelie^^

2008-05-06 @ 19:11:28
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se
Postat av: Emeliee

Meeena att vi ska det korven min (Y) :D

2008-05-06 @ 20:23:15
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0