Säsongsbad

Jag kom på att jag tog mitt sägongsbad i Brighton föresten, det var typ 18 grader i vattnet men det kändes som minus 18 :S :P Brrr.. Jag badade 2 ggr men varje gång var ja i ungefär en halv minut och sen blev det sola igen. Just nu sitter jag å pluggar svenska men ska strax gå och sleeeepaa. Imon blir det skola först och sen vill jag få med nån som sagt nånstans för shopping till nödvändiga saker den här gången ;) Jaja.. Ingen har säkert tid med det. Får säkert nån ny trökläxa att handskas med :( Fick G på NP i matte, ville ha mer men jag förstod att jag skulle få G. Nä nu måste jag plugga vidare känner jag..

Kraamizaar ^^

Sofiee <3 :)
image218

Kommentarer
Postat av: Sofiee

höhöhö nämen där va ju jag! ÄLSKARDEJ

2008-05-15 @ 07:23:47
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se
Postat av: Emeliee

Jaa där va ju du! ;) Älskar Dej!! (L)

2008-05-15 @ 07:54:22
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0