Såklart

Precis när allt roligt ska hända blir allt värre, idag vaknade jag med ett jäkla magont å nu är jag förkyld åxå :/. Å redan nästa vecka måste jag å Sofie fortsätta spela in låtar till våran show som är på torsdag å det är 3 låtar kvar, jag kommer inte kunna sjunga dom nuu. Sen äre ju köruppvisning i veckan som man åxå ska sjunga på. Sen ska jag ju åka till Sussi i London på fredag å hur kul är det då om man är hängig å dryg. Neej det är inte så kul det!. Har även 2 muntliga redovisningar i veckan, då kan jag ju inte snacka som nån papegoja elr nåt heller. Imon ska jag iaf plugga med Sofie till en av redovisningarna å nu känner jag att jag måste gå o lägga mej så det blir inge mer bloggande idag inte ;P Kände att det blev lite för mkt klag i bloggen nu men kör på det!

Kraamizaar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0