Rosa

Igår var jag in till valbo en sväng efter skolan med mamma. Där mötte vi Sofie, hennes mamma och Adam efter nån timme. Då började vi gå med dom och our mothers pratade som om dom känt varandra i 30 år xD På slutet där blev det en fikastund å jag and mamma köpte glass medan Sofie och hennes family köpte lite bakelser å dricka. Jag fick mä mig lite kassar hem åxå som innehöll mkt rosa stuff. En rosa tunika med knappar från Wear It, rosa tights + gråa (de satt ihop) från H&M, en vit t-shirt från Gina Tricot, rosa blomma att sätta i håret från H&M, rosa nagellack och läppglans från Kicks och rosa örhängen från Glitter. Tror det var allt.. Nu ska jag sminka mig och greja sedan bär det av till skolan för mig :) Ingen speciell dag precis men ah..

Kraamizaar ^^

Kommentarer
Postat av: J.b

Oj mkt rosa där du;D

Taggad till "klassfotot" hör ja xD

2008-05-27 @ 20:48:07
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: E.

Ja mena att jag är! :p ska bli skitkul, fira mä tårtor sen då :)

2008-05-27 @ 22:01:56
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0