No sun today

Det kunde inte vara ngn sol idag tydligen så man hade kunnat få lite mera färg :/ Synd menmen finns väl flera dar!. I hope.. Sofie var sjuk idag så jag gjorde hennes gymnaiumval haha!. Vart en ganska slpp dag idag ändå, börja med NP i matte, det var ganska svårt och så. Men ah iaf slutade vi vid 2 efter idrotten då vi skulle ha haft innebandy men körde på med badminton och fotboll ist. Åhh jag som ville spela innebandy :/ Jaja!. Ikväll blev det en TV kväll igen med Uggly Betty å nu kikar jag på Desperate Housevifes :) Mysiigt!. :D Sen tänkte jag gå och sova på dirren efter programmet så jag orkar med morgondagen helt å hållet! Inget spec. med den men jag går alltid å lägger mig försent, de håller nog Jenna med om? ;) haha! menmen nu slutar DH snart så God Natt!.

Kraamizaar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0