Nanana..

God Morgon!. Nu ska jag käka lite frulle tänkte jag å sen ska jag fixa mig till skolan som börjar 5 över 9 idag med matte. Sen bir det körträning nångång vid 11 har jag för mig elr om det var vid 12. Veinte faktist! ;P men iaf så slutar jag för dagen vid 3 ungefär och då blir det slappa slappa slappa å lite plugg för ja okrar inte åka in till stan elr valbo idag heller så att det får bli imon ist maybee. Beror på om Gunnar kan bestämma sig när Greaseshowen blir så man vet när vi ska ha allt klart!. Ajaa. Just nu ser vädret helt OK ut för solen skiner men det ska ju vara regn hela veckan lång så det blr nog snart dåligt igen :( Skulle vara skön att sola lite och få färg.. Vill ha de till avslutningen och sthlm så man inte är blek då. Nää nu måste jag lägga på en liten växel om jag ska hinna till skolan börjar.

Kraamizaar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0