Morning in London

Just nu sitter jag i Sussis rum i väntan på att vi ska ut och kika i lite affärer :) Hihi!. Igår kom vi till Heathwrow (Englands flygplats) runt halv 1 lokal tid, alltså var klockan halv 2 hemma i Sverige. Vï åkte tunnelbana in till London till Hammersmith där Sussi bor och träffade henne. Då fick hon lite paket eftersom hon hade fyllt år den 6 maj. På kvällen gick vi till Temsen och tog oss en kall dryck, Coca cola för mig ;) Sen gick mamma, pappa, Eva å Lennart till hotellet och jag å Sussi hem till hennes lägenhet,då läste vi lite tidningar innan vi somnade. Idag blir det som sagt shopping och sedan vet jag inte vad som händer, får se! Men nu ska jag ta å sminka mig och så.

Kraamizaar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0